wtorek, 3 listopada 2015

Szczęście oddalone tak daleko...


Przyjaźń wbrew pozorom wcale nie jest taka prosta. Wiąże się ona z odpowiedzialnością za drugą osobę, zaufaniem, poświęceniem itp. Mówiąc o internetowej przyjaźni jest jeszcze ciężej, ponieważ dzieli nas mniejsza lub większa odległość kilometrów. Ale przy odpowiednim zachowaniu da się w niej wytrwać i w dodatku może być ona naprawdę wyjątkowa. Cudowne jest to, kiedy masz zaufanie do drugiej osoby, a ona do Ciebie, mimo, że jeszcze nigdy się nie widzieliście. Nie wierzyłam, że to jest w ogólne możliwe dopóki sama tego nie doświadczyłam.



480 km - dużo.... Jednak przyjaźń trwa już ponad 11 miesięcy a do pierwszego spotkania coraz bliżej, Z każdym dniem emocje wzrastają . Czuję  że odnalazłam swoją bratnią duszę, która będzie ze mną na długie lata.
Odległość najpierw mi przeszkadzała, jednak dziś nauczyłam się ją doceniać , dzięki czemu nasza więź się umacnia, chociaż wielokrotnie wystawiana jest na różne próby.
Dogadujemy się idealnie , właśnie tak jakby to była druga połowa mnie a razem stworzymy całość. Jedyne czego żałuję to fakt iż moje szczęście musi być oddalone tak daleko, wierzę, że uda nam się przezwyciężyć odległość tak jak dotychczas. A wszystkim internetowym przyjaciołom życzę powodzenia i wytrwałości !!! 


Strasznie cieszę się, że mogę doświadczać takiej przyjaźni.
KILOMETRY NIE ISTNIEJĄ !











A Wy macie swoją bratnią duszę ? 

13 komentarzy:

  1. Naprawdę świetne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam

    www.puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjecia, super look :-)

    Zapraszam na bloga z sesjami zdjęciowymi i charakteryzacjami:
    www.sylw-photos.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję takiej przyjaźni - niewielu ludzi ma zaszczyt taką przeżyć, a to ogromny skarb. Ja mam trzy prawdziwe przyjaciółki, które wiele dla mnie znaczą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam swoją bratnią duszę, ale jest ona obok mnie ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się to co napisałaś o przyjaźni. Ładne zdjęcia!
    Obserwuję ;)
    http://littlepeople00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama posiadam internetową przyjaciółkę i mam nadzieję że kiedyś się z nią spotkam.Bardzo ładne zdjęcia!
    http://olczii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna stylizacja zapraszam do mnie www.blogspot.qqrnq.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam przyjaciółke na odległość, i wg mnie taka przyjaźń jest trwalsza niz taka "na miejscu" :))
    Świetna stylizacja tak btw

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia, i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzę na Twoje zdjęcia i taaak Ci zazdroszczę chudzinko Twojej sylwetki :)
    Moją bratnią duszą jest jedynie mój synek, bo co do przyjaźni jestem bardzo sceptycznie nastawiona. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjecia sztos <3
    www.sm4rowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń