środa, 20 stycznia 2016

Walka o szczęście ....



Hejka !




Walka o szczęście towarzyszy nam przez całe życie. Wiadomą sprawą są upadki oraz chwile załamania ale najważniejsze to podnieść się i szukać odpowiedniego rozwiązania. Czasami szczęście dają nam drobiazgi, na które wcześniej nie zwracaliśmy uwagi. Patrząc po tym co dzieje się ostatnio w moim otoczeniu odnoszę wrażenie, że szczęście dają tylko rzeczy materialne, jednak to jest tylko chwilowe. Największe szczęście dają nam wartości, które pielęgnujemy od lat lub spełnione marzenia. Ja zauważyłam to dopiero jakiś czas temu. Od tej pory stałam się zupełnie innym człowiekiem. Chwila spędzona w gronie pozytywnych osób wywołuje u mnie uśmiech na buzi. Przestałam przejmować się wszystkim co mnie przytłaczało. Zaczęłam zarażać innych swoją pozytywną energią co jest naprawdę wyjątkowe. Jak każdy mam gorsze chwile ale jedno wielm. Zawsze należy się podnieść, dlatego uważam , że warto zwracać uwagę co znajduje się wokół nas i nauczyć się to doceniać, wtedy pogoń za szczęściem nie będzie aż tak trudna, okaże się czymś prostym i łatwym do osiągnięcia. Nie marnujmy czasu na przeszłość, osoby, które nas ograniczają, róbmy to co sprawia nam radość a szczęście samo do nas przyjdzie. 




Od tego miesiąca planuje solidnie wrócić do blogowania i przepraszam wszystkich za moją nieobecność .Zapraszam do komentowania i obserwowania .

5 komentarzy:

  1. Powodzenia w blogowaniu!Nie poddawaj się:)
    http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalezienie drogi do szczęścia jest naprawdę bardzo trudne. Warto jednak szukać, bo z tej ścieżki trudno potem zboczyć.
    Powodzenia w blogowaniu, Kamcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O kogo ja tu widzę :* zgadzam sie z Tobą Ewciu jest trudne ale do zrobienia . Pozdrawiam i przesyłam buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog <3
    obserwuje i zapraszam do siebie ;) http://grixv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń